2014. december 7., vasárnap

Részletek Inzaghi titkos naplójából

Utánajártunk, megszereztük! Hosszas nyomozás és küzdelem árán megszereztük Inzaghi titkos naplójának bejegyzéseit, melyekből többek között az is kiderülhet, Bonera milyen folyamat árán lesz a kezdőben. Szupertitkos!




November 30:

Kedves naplóm!

Ma a csapatom fényes győzelmet aratott. A szezonban ilyen jól még nem játszottunk, és simán nyertünk. Majdnem elcsalták a meccset, mutattam is a bírónak, hogy Rami fejese vagy 2 méterrel benn volt. Nem hitte el. A lassítás bebizonyított, hogy igazam volt, legalább két centis gólt lőttünk. Ennek ellenére simán nyertünk. Büszke vagyok a srácokra, innen magabiztosan menetelünk tovább. 

December 1.

Kedves naplóm!

Még mindig optimista vagyok. Reggel kisütött a nap, tegnap nyertünk és aludhattam 10-ig, délelőtt nem tartottam edzést. Délután lötyögünk egy kicsit, alapozunk, mert megyünk a kistesókhoz Genovába. 

Így keltem.

December 2.

Kedves naplóm!

Egész nap a Genoa játékát elemeztem. Veszélyesek nagyon, kiválóan védekeznek. Elöl Matrira kell figyelni, úgy tűnik jó helyre került. 6 gól, 4 gólpassz, erre még Torres is csettintene. Ügyes játékos Bertolacci is, szélen Antonelli és Perotti keverhet. A kapuban pedig igazi klasszisuk van, pimasz a srác, mert olyat is megfog, amit nem lenne szabad. 3-4-3-at játszanak stabilan, Gasperini beleőrült ebbe, de marhára vágja. Nehéz dolgunk lesz, de optimista vagyok.

Nem aggódom, ha más nem is Torres biztosan betalál.

December 3. 

Kedves naplóm!

A mai edzésen majdnem csoda történt. Egymás ellen játszottak a srácok, amikor Torres a kapu elé keveredett és még kapura is tudott fordulni. A lövése csak 2,5 méterrel ment mellé. Nagyon optimista vagyok a folytatással kapcsolatban. Rossz hír, hogy az orvosok szerint De Jong, Abate, De Sciglio és Muntari is kimaradhatnak. Még nem tudom kik fognak játszani, de nagyon optimista vagyok, mindenki szeret itt lenni. Akárki is fog játszani, biztos nagyon jók lesznek. Amúgy azt hiszem Bonera kezdeni fog, nagyon vicces fazon. Edzésen eljátszotta, hogy minden gólt róla kap a csapat, komolyan folytak a könnyeim. Meg is írtam neki SMS-ben edzés után, hogy "LOL Daniele".



December 4.

Kedves naplóm!

Torres egyre magabiztosabb. Tegnap 2,5 méterrel lőtt mellé, ma jóval kevésbé ment mellé. Optimista vagyok szerintem vasárnapra meglesz ez! Mondtam neki, hogy Crespo is így kezdte, utána kettőzött erővel játszott, gólt is szerzett, bár akkor már a többiek zuhanyoztak. Lehet, hogy kezdenie kellene? Nehéz a kérdés, mert úgy tűnik bombaformában van a spanyol, de Ménez kétszer is betalált vasárnap. Beszéltem Berlusconival, azt mondta legyen a kezdőben Torres. Ha így folytatja nem hagyom ki!

u.i.: Bonera ma is alkotott. Elcsúszott edzésen, majd öngólt is fejelt. Haláli fazon, tuti a kezdőben lesz!

Szakadok! :D


December 5.

Kedves a naplóm!

Kezd eluralkodni rajtam a stressz. Még csak csütörtök van, de azért már izgulok. Régebben könnyebben ment ez, bármit is csináltam ott volt előttem a labda és begurítottam. Most meg itt stresszelek. Persze voltak megnyugtató jelek edzéseken. Torres ma is közelebb került a gólhoz, már majdnem megvolt a kapufa is. Ma főként azon gondolkoztam kik játszanak a középpályán. Essien szégyenszemre pirosat kapott, ő biztosan nem jöhet szóba. De Jong még sérült, Montolivót nem merem még terhelni. Ki legyen a védelem előtt? Vagy váltsak játékrendszert és két belső középpályás legyen? Azt hiszem maradok a 4-3-3 mellett és leteszteljük mit tud Poli-Van Ginkel és Bonaventura együtt. Persze jobb lenne, ha Nigel felépülne. Titkon még reménykedem.

Régebben ez így ment.


December 6. 

Kedves naplóm!

Ma a szokásosnál is idegesebben keltem, holnap már meccs. Mondanom sem kell, nagyon kell majd a győzelem. Persze egy ilyen jól összerakott csapat ellen a döntetlen sem szégyen, de lemaradhatunk az élmezőnyről, ha elszúrjuk a következő három meccset. Vár még ránk a Napoli és a Roma is, erős csapatok, kemény meccsek. Jelszó: küzdeni kell!

Ui.: ma kiderült, hogy Bonerával eredményesebb a csapat. Persze ezt tudtam, de a számok önmagukért beszélnek. Amikor pályán volt 6-ból 4 meccset megnyertünk, 2 döntetlen lett. Ha nem játszott 1 győzelmet, 4 döntetlent és 2 vereséget értünk el. Ez nem lehet véletlen, mindig a kezdőben lesz ezentúl!




December 7. 

Kedves naplóm!

Ma van a meccs napja. Végignéztem a tegnapi edzésvideót és megnyugodtam. A srácok odatették magukat rendesen, mindenki jó volt, Bonera kiemelkedett. Ő lesz a csapatkapitány. Azt hiszem végleg összeállt a fejemben a kezdő. Nem lesz szép meccs, de megverhetjük a Genoát. Galliani tegnap együtt vacsorázott Preziosival, ahol finoman emlékeztette, hogy mennyit köszönhetnek nekünk a kölcsönadott Matri miatt. Reméljük értette a célzást. 




Ui.: Azt hiszem ez lesz a kezdő, a Gazzetta is erre tippel: Lopez-Bonera-Mexés-Rami-Armero-Van Ginkel-De Jong-Bonaventura-Honda-Ménez-El Shaarawy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése